Aby sprawdzić jaki będzie koszt dostawy Twojego zamówienia wrzuć wszystkie produkty do koszyka a następnie wybierz formę dostawy i płatności - zobaczysz wtedy dokładnie policzone koszty transportu wybranych przez Ciebie produktów.
Sposób dostawy Sklep para-casa.pl realizuje dostawy za pośrednictwem wymienionych poniżej firm kurierskich.
Koszt dostawy Koszt dostawy każdorazowo umieszczony jest na karcie produktu oraz w koszyku. Przy wybranych produktach i zamówieniach powyżej 200 zł (wartość zamówienia, przedpłata) koszt dostawy wynosi 0 zł, poniżej 200zł koszt dostawy to 25zł.
- Produkty o wadze do 31 kg. oraz produkty gabarytowe wysyłane w formie paczki:
- Produkty o wadze powyżej 31 kg. oraz produkty gabarytowe wysyłane są na palecie:
Termin dostawy Podane czasy dostawy są terminami liczonymi od momentu nadania przesyłki, obejmujące tylko i wyłącznie dni robocze. W niektórych przypadkach czas ten może ulec wydłużeniu – zachęcamy do zapoznania się z Regulaminami poszczególnych przewoźników:
- GEIS - czas dostawy 1-2 dni robocze (Regulamin przewoźnika)
- POCZTEX - czas dostawy 1-2 dni robocze (Regulamin przewoźnika)
- INPOST - czas dostawy 1-2 dni robocze (Regulamin przewoźnika)
Sposób pakowania
- Produkty pakowane są w należyty sposób.
- Każdy produkt przed wysyłką jest sprawdzany.
- Każda przesyłka jest ubezpieczona.
- Przesyłki oznaczone są znakami ostrzegawczymi oraz taśmą firmową.
- W przypadku produktów delikatnych używamy obowiązkowo dodatkowych zabezpieczeń np. "drewnianych skrzynek".
Informację o sposobie pakowania zamieszczone są w zakładce WYMIARY na stronie produktu.
- Produkty o wadze do 31 kg. oraz produkty gabarytowe nie wymagające transportu na palecie wysyłamy w formie paczki firmami:
- Przesyłka Paczkowa - przykład
- Produkty o wadze powyżej 31 kg, szklane oraz produkty gabarytowe wymagające transportu na palecie wysyłamy firmami:
- Przesyłka Paletowa - przykład
Ważne informacje
- Kurier podejmuje dwie próby dostarczenia towaru w godzinach 09:00 - 17:00 (Poniedziałek - Piątek)
- Kurier ma obowiązek skontaktowania się z odbiorcą przesyłki przed jej doręczeniem.
- Jeżeli waga przesyłki przekracza 31 kg, kurier nie ma obowiązku wniesienia przesyłki pod drzwi odbiorcy.
- Gdy kurier dostarczy przesyłkę od razu prosimy o sprawdzenie stanu opakowania, taśmy zabezpieczającej oraz rozpakowanie towaru.
- W przypadku stwierdzenia uszkodzeń towaru lub braków prosimy od razu, w obecności kuriera, sporządzić protokół szkody.
- Następnie proszę (mailowo lub telefonicznie) poinformować Biuro Obsługi Klienta Pandizajn.pl o zaistniałej sytuacji.
- Jeżeli przesyłka oraz towar nie budzą zastrzeżeń, prosimy podpisać odbiór przesyłki i zapłacić za przesyłkę (w przypadku wysyłki za pobraniem)
- Ze względu na swój charakter (kształt, waga, rodzaj materiału) w przypadku Odstąpienia od umowy (Zwrotu) produkty nie mogą zostać odesłane pocztą w zwykłym trybie, w związku z czym koszt odesłania może być wyższy niż zwykła paczka pocztowa.
Paczkomaty InPost
Paczkomaty InPost to system skrytek pocztowych na terenie całej Polski, dzięki którym możesz odebrać swoje zamówienie 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu.
Aby upewnić się, czy interesujący Cię produkt możesz odebrać w Paczkomacie InPost, dodaj go do koszyka i sprawdź opcje dostawy. Poprzez Paczkomaty InPost nie można zamawiać produktów o wadze powyżej 25 kg oraz o dużych gabarytach.
W trakcie składania zamówienia zostaniesz poproszony o podanie numeru telefonu komórkowego - dzięki temu w momencie, gdy towar zostanie dostarczony do wybranego przez Ciebie Paczkomatu InPost, poprzez SMS oraz wiadomość e-mail otrzymasz kod odbioru. Aby odebrać przesyłkę wystarczy wpisać na panelu Paczkomatu InPost numer telefonu komórkowego oraz otrzymany kod odbioru, a skrytka z oczekiwaną przesyłką otworzy się.
Przesyłka znajdzie się w wybranym przez Ciebie Paczkomacie InPost w ciągu 2 dni roboczych od momentu nadania paczki. Na jej odbiór (o dowolnej porze dnia i nocy) masz 2 dni kalendarzowe - po tym czasie zostanie ona przewieziona do najbliższego Oddziału InPost (ich listę znajdziesz tutaj). O adresie, pod którym paczka będzie czekać do odbioru zostaniesz poinformowany SMS-em i e-mailem. W przypadku nieodebrania przesyłki w ciągu 14 dni, zostanie ona zwrócona do sklepu.
Wszystkie zamówione przez Ciebie przesyłki możesz śledzić na stronie https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
Pełna lista Paczkomatów InPost dostępna jest tutaj. Najbliższy Paczkomat znajdziesz również na stronie Paczkomatów InPost.